det som hänt

Hej bloggen och alla fina läsare!
Nu är jag tillbaka efter två mysiga kvällar utan bloggen. Senast jag skrev var i måndags. I måndags kväll kom Rebecca och Nathalie hem till mig. Vi tvättade Rebeccas hår med silvershampoo eftersom att hon nyligen vart hos frissan och blonderat sig så vi får se hur det där slutar, själv tror jag att det lär bli ganska fräckt på henne.
Vi fixade oss även lite grann och sedan begav vi oss mot Tungelsta en liten stund för att träffa Alexandra och hennes pojkvän. Efter det begav vi oss mot Vh och hade det gaaaalet mys. Vi somnade nån gång efter 04.00 tiden.

Vi vaknade nån gång runt 12.00 tiden och då begav sig Rebecca hem och jag och Nathalie gjorde oss i ordning och sedan begav vi oss mot stan. Där fikade vi och köpte lite småsaker. Jag köpte bl.a. ett sött linne (tipsade om i ett annat inlägg från GT) och lite smink samt en hårprodukt från Björn Axén. Vi hade en toppen dag. Det var dock ganska mycket folk men det var trevligt.
Jo förresten en kul grej bara. När jag och Nathalie var inne på Gina tricot och skulle precis betala i kassan, så tittar jag bakåt av en ren slump och där står Dessie "storbloggarn" själv liksom. Barbie blond, rosa läppar, divig ja det var hon. Men det var mycket som hände igår och det var riktigt länge sedan vi hade så roligt som igår. Tack för en riktigt mysig dag gumman (jag behövde det).

Idag ringde alarmet kl 07.00. Jag och Nathalie gick mot tåget vid 08.30. Tog tåget in mot Stockholms södra. Knatade mot Sös och där gjorde jag ett ultraljud och det gick suveränt. Efter det tog vi tåget hem och skiljdes åt i Vh. Nu sitter jag här och ska snart börja svara på era frågor angående frågestunden så håll utkik. Ska försöka att hålla mig uppdaterad medan.



Mina brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0