home sweet home

Godagens gott folk. Hur är det med er idag? Själv känner jag mig jätte trött och sliten efter gårdagen. Vi kom hem ganska sent men vi hade det jäkligt roligt och mysigt.
Idag vaknade vi vid 10.00 tiden. Jag tog 10.55 bussen hemåt. Jag ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag göra lite mat för min mage kurrar värre än ett par ekorrar som kurrar tillsammans! Kvällens planer är inte helt bestämda än. Sverige - Danmark spelar ju ikväll så det ska man väl se. Sen kanske Nino kommer hit och sover här, men det är inte helt klart än så vi får se vad som händer ikväll. Men ha det toppen så länge. Kyssar!




Kommentarer
Postat av: Anonym

du har så galet snygga kläder!

2009-10-10 @ 13:34:57
Postat av: mickaela

sv: tack, från gina tricot men den är rätt gammal så den är nog inte kvar i butiken längre :/

2009-10-10 @ 17:01:47
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart kommer den lila klänningen ifrån? Kram

2009-10-11 @ 20:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0