besöksrekord

Godkvällens bloggen och alla fina trogna läsare!
Statistiken är högre än någonsin och jag har ju bara er och tacka. Har även tjuvkikat lite på era frågor angående frågestunden och jag måste säga att jag känner mig nöjd över era frågor än sålänge. Kul att det är så många som vill veta så mycket om mig (Hade bara lust att berätta det här för er).
Idag vaknade jag och Nino otroligt sent. Klockan var runt 14.00 när vi öppnade ögonen. Låg kvar i sängen och mös till 15.00. Sedan vid 16.00 drog jag mig hemåt och sen dess har jag hunnit äta, mysa med mamma lite och läst ett antal olika bloggar som gett mig lite inspiration. Egentligen var det planerat att jag skulle till Ornö idag men så blev det ju inte och sen skulle jag ha träffat Mimmi & Nathalie ikväll men jag orkar verkligen inte. Är så sjukt trött även fast jag sov till 14.00 tiden. Ska snart göra lite te och blogga som tusan. Det blir en lugn hemmakväll framför datan, nice huh? Vi hörs om en stund. Förtsätt ställa frågor i frågestunden.

Leggings med nitar - Lindex
Vitt trashigt linne - GT
Hoodie - Cubus
Accossery rosett - H&M
Halsduk - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0