fredrika bremer/Handen c

Hej på er sötnosar! Jag hoppas att det är bra med er. Med mig är det iallafall kanon. Har gjort lite läxor och fått i mig lite pasta, yummi. Idag vid 10.00 tiden kom vi till Fredrika Bremer. Vi fick först delas in i grupper och sedan gå på olika teknik lektioner. Det var faktiskt ganska roligt. Vi fick rita hus i 3 dimensionell, exprimentera och göra en massa andra saker. Vi slutade runt 15.00 och då tog jag och Nathalie bussen till handen och tittade lite. Jag hittade en söt stickad tröja inne på Gina och ett par latex leggings. Sen träffade vi Oskar och Niglus och umgicks lite med dom. Kom hem vid 20.00. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan titta på tv. Kyssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0