full rulle

Hej bloggen!
Ber om ursäkt för en bad update. Har haft fullt upp hela dagen ska jag säga er. Vaknade ganska sent imorse så fick stressa lite, not good! Har jobbat som en dåre i skolan, men blev klar med ett och annat så det känns riktigt gött. Efter skolan tog jag & Nathalie bussen till Vh och mötte upp Beccie och sedan tog vi tåget tillsammans till Handen och solade. 
Nu ser jag ärligt talat ut som en kräfta vilket inte är så snyggt så jag ska försöka sola nån gång nu på höstlovet. Vill inte komma till Thailand vit som en snöboll så försöker få en liten basbränna som jag kan jobba på när jag kommer dit. Träffade också på Niglus och Oskar, så stod och pratade med dom ett tag. Sen jag kom hem så har jag legat i sängen och pluggat och druckit drygt sju koppar te, sjukt! Men nu ska jag torka håret och pyssla om mig lite. Noppa ögonbrynen, göra en ansiktsmask, behandla håret med krämer och plocka fram kläder tills imorgon. Vi hörs sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0