gjorde du?



• Jag åker till Thailand om 39 dagar, wiho!
• Jag har aldrig dödat en fluga i hela mitt liv.
  Skulle få världens ångest ifall jag gjorde det. 
• Jag är beroende av min mobil. Får panik när den är borta!
• Jag kan inte sova utan att ha kollat mobilen minst 4 gånger. Dålig vana!
• Jag älskar chips & dipp. 
• Som liten trodde jag att man kunde välja vilket kön man
  ville ha på sitt barn när man ska föda. 
• Jag måste alltid somna först när jag är med Nino
  (Gillar inte att vara vaken ensam).

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där med att somna först har du helt rätt med .. Joackim måste alltid somna efter mig ;)annars kan inte ja somna :p



kram på dig, fin blogg föresten..

2009-10-12 @ 16:55:47
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0