godmorgon bloggen

Har precis fått i mig lite frukost och ska snart hoppa in i duschen.
Har inte kunnat sova på hela natten. Tusen tankar har snurrat i mitt huvud. Det känns som att min hjärna är alldeles för överbelastad. Jag tar för mycket ansvar. Ansvar över allt och alla. Måste börja skärpa mig och ta tag i mig själv.
Skärpning nu!
Idag ska jag kanske träffa Nathalie. Väntar bara på att ungen ska höra av sig någongång vilket verkar ganska svårt för den unga damen, haha. Nej men jag hoppas att ni får en trevlig söndag. Kyssar


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket väger du egentligen? skitsmal :O

2009-10-25 @ 12:30:26
Postat av: Anonym

ååååååååååh vill se ut dom du!!!! :O:O:O

2009-10-25 @ 12:54:36
Postat av: Anonym

Du är så jävla sexig!

2009-10-25 @ 15:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0