godmorgon godmorgon

Goodmorning lovely readers! Jag vaknade runt 07.30. Det är förbaskat skönt med sovmorgon och vi kommer att ha det varje fredag nu, wihoo! Ska bege mig till skolan runt 08.20 tror jag. Vi har inga prov eller test idag så jag hoppas på en lugn skoldag. Efter skolan ska jag träffa Rebecca. Det känns som om det var år sedan vi sågs så det ska bli skönt att vi träffa henne och spendera lite tid.
Senare mot kvällen ska vi åka till Nynäs (Ryktet säger att vi ska göra Nynäs osäkert inatt). Men jag uppdaterar bloggen när jag kommer hem från skolan. Ha en bra dag. Kyssar


Perfekt en slapp morgon.

Kommentarer
Postat av: Amanda Påå

Gör inget dumt nu flickor:)!

2009-10-16 @ 09:52:57
URL: http://petterssona.blogg.se/
Postat av: Anonym

brukar du festa ?

2009-10-16 @ 14:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0