halloween tema

Hej alla sötnosar! Herregud vilken jäkla wierd dag asså. Kom till skolan runt 07.30 som planerat. Vi började sminka oss och fixa lite. Blev riktigt snygga när allt var klart *host* men det gäller att kunna bjuda på sig själv vilket många gjorde idag, härligt! Har kanske tagit 1000 bilder idag men alla kommer inte att publiceras. Slutade runt 14.00 tiden så har druckit lite te och tvättat bort det värsta av sminket sedan dess.
Ikväll åker jag hem till Nino och sover där. Uppdaterar förmodligen när jag kommer hem imorgon, men det är tyvärr inte säkert eftersom att jag och Nathalie ska bege oss mig Ornö så jag vet inte om jag hinner skriva. Om inte så blir det ett långt inlägg på söndag samt mycket bilder. Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka få bort allt ruffs. Kyssar!



















Det finns så mycket mer bilder men de här får räcka för stunden.
Hoppas ni får en mysig kväll.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Åååååh, söt man va då ! -.-

2009-10-23 @ 17:36:29
Postat av: Anonym

är du kompis med felicia och josephine igen ?

ni var väl skit tajta förut eller ? va hände ?

2009-10-23 @ 21:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0