i have a truly friend

Jag har världens goaste vänner. Men jag har en som står mig riktigt nära och henne kommer jag alltid att älska, oavsett vad som än händer i framtiden. Vi har gått igenom så mycket tillsammans, vi har oförglömliga minnen och många fler ska det bli. Hon har alltid stöttat mig i vått och torrt och gett mig råd när jag känt mig vilse och rädd. Hon har alltid vart som en klippa jag kunnat luta mig mot i stromen. Jag har alltid kunnat lita på henne och hon lyssnar ALLTID när jag behöver prata ut, det spelar ingen roll hur lång tid det tar utan hon lyssnar tills jag inte har nått kvar att säga. Hon är en äkta vän som jag litar upp till 110% på. Jag skulle kunna dö för den här tjejen och om jag bara kunde så vet du att jag skulle ge dig världen. Everything I do, I do it for you honey. Jag kommer alltid att finnas vid din sida. Du kommer alltid att kunna räkna med mig och det har du mitt ord på. Nathalie Darling Lundqvist, I love you soulmate.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0