kth

Hej på er sötnosar. Nu är klockan egentligen jätte mycket och jag ska snart krypa ner i sängen. Pappa är redan irriterad på att jag fortfarande är uppe. Men idag var vi på KTH (Kungliga Tekniska Högskolan). Det var ganska intressant att lyssna på de som pratade.. *harkel*. Vi var inte där så jätte länge så vi åkte tillbaks till skolan efter. Vi tittade på film de två sista timmarna. Efter skolan åkte jag hem till Nino. Var hemma hos honom till 22.00 tiden så kom hem för inte så jätte länge sedan. Imorgon har jag sovmorgon till 09.00 men vet inte om jag tar och sover till 08.00 eller går upp tidigare och skriver ett litet morgon inlägg. Men det visar sig imorgon. Nu tänkte jag bara lägga in lite bilder från idag och sen ska jag sussa. Kyssar!




Do you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0