ny design på g

Hej alla fina läsare! Hoppas att ni har haft en trevlig helg för det har faktiskt jag haft. Igår kväll när Nino kom tittade vi på Aik - Gävle och åt pizza. Senare gick vi i mörkret till Konsum för att köpa godis och det var svinkallt. Jag frös som JAG-VET-INTE-VAD. Men när vi kom hem la vi oss i soffan och mös framför CSI och sen såg vi en jäkligt bra film som jag verkligen rekomenderar och den heter "Felon". Så grymt bra handling & allt!
Vi somnade runt 03.00 snåret och vaknade imorse vid 11.00 av att mamma och pappa kom hem så vi gick upp och gjorde lite mackor och te och sedan kröp vi ner i sängen igen.
När han hade åkt hem åkte vi hela familjen till lilla farmor och där blev vi bjudna på mat. Det var jätte mysigt att få träffa henne och babbla lite. Nu är det bara jag och min mamma hemma så jag ska väl sätta mig med henne och titta på tv.
Juste, Cecilia sitter och fixar en ny design till mig. Och den kommer upp idag så håll utkik. Kyssar



Den nakna sanningen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt ju!

2009-10-18 @ 21:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0