sofia tipsar

Nu tipsar jag olika vardagsstilar.
Jag tycker om linnen, olika leggings, tunikor, koftor etc. Allt det där kan man såklart kombinera snyggt tillsammans men man måste också kunna göra det rätt så här får ni lite tips om hur man skulle kunna göra för att få en snygg vardagsoutfit.


Här kombinerar jag svart och brunt tillsammans.
Ett svart linne med bruna och rosa blommar blir rå snyggt till ett tjockt brunt skärp tillsammans med en svart midjekavaj. Sen ett par tunna strumbyxor och ett par stövletter gör outfiten mer sofistikerad. Eftersom att linnet är så mycket mönstrat och skärpet gör det mesta utav outfiten så räcker det bara med ett par pärlörhängen.


Här kombinerar jag svart och beige tillsammans.
Jag tycker att det är snyggt att matcha en ganska ljus färg med en lite mörkare. Det ser både tufft och fräscht ut. Ett par beiga jeans leggings tillsammans med ett svart spets linne ser riktigt läckert ut. Sen en kort jacka på det och ett par söta örhängen piffar ut det en aning. Skor är valfritt eftersom att denna oufit är rätt tillbaka dragen.


Vitt och svart är fräckt tillsammans.
Ett vitt trashigt linne tillsammans med ett par lackleggins är lätt en utav mina favoriter. Ett måste till en sån outfit är ett par converse skor. Det gör stilen mer ball och cool. Sen en kortjacka och ett snurrat armand till gör pricken över i:et. Matcha gärna stilen med en stor svart väska, det kommer att bli grymt läckert! 

Kommentarer
Postat av: Annie

älskar din stil och syn på kläder! Funderat någon gång på att bli stylist? :) kram

2009-10-25 @ 11:54:19
Postat av: Anonym

Vart köper man dem där armbanden:D?

Super bra blogg!:) ♥

2010-05-16 @ 21:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0