studiedag

Hej alla fina läsare. Kom nyligen hem från skolan efter att ha haft skolmöte. Det gick väldigt bra och jag känner mig nöjd med resultaten. Jag har egentligen studiedag idag men gick ändå upp vid 08.00 för det där förbaskade mötet.
Just nu sitter jag och äter gurka med dipp. Har ingen stor lust att ställa mig och laga mat just nu. Klockan är ju trots allt bara 10.00. Dagens planer är väl att jag bara ska vara hemma. Ska höra av mig till Malin ocn prata lite med henne och se vad hon gör idag. Ikväll har jag iallafall träning men jag vet inte hur det blir med den. Har fortfarande svårt att idrotta när jag äter den här medicinen. Men nu ska jag koka lite te och mysa med Bubba.
Kyssar!


Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0