svar på tal..



Anonym om outfit:
Vad tränar du?=)
Sv: Jag tränar på fotboll.


Anonym om
hjärnan..:
varför skriver typ aldrig dina vänner söta kommentarer om dig på bloggen? :S lite fittigt sådär...
Sv: Det tycker jag absolut inte att det är. Grejen är den att de behöver inte skriva gulliga saker och smöra för mig här på bloggen utan jag vet vad de tycker om mig redan. Jag behöver inte höra "söta kommentarer" av dem för att känna mig speciell.


Anonym om
nail's:
kan du inte berätta lite om dig själv? :)
Älskar din blogg btw! Så jävla bäst <3
Sv: Visst kan jag göra det men det blir nog någon gång på höstlovet. Tack så mycket, vad gulligt! =)


johanna om
svar på tal..:
Har du och Nino bråkat någon gång? Eller tjafsat ? puss gumman

Sv: Klart vi har gjort det. Många gånger har vi tjafsat om saker men för det mesta småsaker som egentligen inte har någon betydelse alls när man tänker efter. Men jag vet inte om vi har bråkat så att det har "tagit hus i helvetet" någon gång. Kram


Anonym om
svar på tal..:
kan du ha frågestund? :)

Sv: Den startar imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0