svaren på era frågor

Postat av Maria:
jag tycker att du är otroligt snygg så kan du inte skriva lite olika skönhetstips som du använder dig utav? Ps. Mysig blogg :)

Sv: Åh vad glad jag blir, tack så mycket! Jo visst kan jag göra det. Vet dock inte när men ni lär väl märka när just det inlägget kommer upp. Tack så mycket ännu en gång. 

Postat av Anonym:
hur blev du och din kille tillsammans? trivs du i din skola? bästa sminktipset? bra blogg =)

Sv: Oj det är en lång hitstoria men kan ta det kortfattat. Vi blev tillsammans genom min bästavän Nathalie. Första gången vi sågs var hemma hos henne och det var så vi fick kontakt och började prata och det ena ledde till det andra. Ja jag trivs i min skola. Finns både för- och nackdelar med den men det funkar. Oj det bästa sminktipset.. Det kan du få i ett senare inlägg.


Postat av Anonym:

1. Du säger att du är 14 år gammal, äre verkligen så? 2. Vad för musik lyssnar du på

Sv: Ja jag är 14 år gammal. Finns ingen anledning att jag skulle ljuga om det.
Jag har en ganska bred musiksmak så det beror helt och hållet på hur jag känner mig. Lyssnar däremot inte på klassisk musik och "skrikrock". 

Postat av Tessy:
1.Har du något motto? 2. Tips på en snygg partyoutfit? 3. Va gör du på helgerna helst?
Sv: Att ta en dag i taget. Det har vart mitt motto enda sedan jag bestämde mig för att inte må dåligt längre. Det är onödigt att ta ut saker i förskott när man ändå inte kan vara säker på hur de slutar. Ta dagen som den kommer istället och de bekymmer den tar med sig. Ja jag kan göra ett inlägg om det senare. På helgerna umgås jag med mina nära och kära.


Postat av friduz:
vart handlar du dina kläder? vem är din bästavän? har du något som du är riktigt bra på och gillar att göra?
Sv: Jag köper oftast mina kläder på Gina Tricot eller H&M. Jag har egenlitgen ingen bästavän utan jag har många bra vänner som jag kan lita på. Jag älskar att sjunga och rita men sen om jag är så speciellt bra på dom vet jag inte.


Postat av jonte:
är du oskuld? :)
Sv: Nej.

Postat av Anonym:
massor med skönhetstips? :) vem är du mest lik av dina föräldrar, utseende och sättet. har du många regler hemma, kan du berätta några utav reglerna? :) får du ofta många komplimanger? det borde du iaf absolut få! måste du fråga ifall du ska ut, talar du alltid om vart du är? vad fick dig att börja blogga? kan du lägga upp bilder från din fjortis tid ifall du har haft någon. Har för mig att jag har sett en bild :) vad vill du bli när du blir äldre?
Sv: Kan nog fixa några stycken av mina egna skönhetstips. Jag är nog mest lik min mamma på utseendet men mer lik pappa på sättet. Vi har lika kort stubin och skruvad humor jag och han. Klart jag har regler här hemma. En utav dom är att jag ska säga till vart jag är om jag åker hemifrån, plocka undan efter mig här hemma, hjälpa till med vardagssysslor osv. Haha kan få någon enstaka någon gång ibland, vad gulligt. Ja det är en av huvudreglerna här hemma. Jag ska alltid säga till vart jag är någonstans och visst händer det att jag glömmer det ibland men brukar ofast vara väldigt noga med att tala om det. Det var många utav mina vänner som bloggade och först tyckte jag att det var en kul grej och ville försöka mig på det och nu är jag fast. Jag har tagit bort det mesta utav de bilderna men kan nog hitta några. Jo jag har lagt ut en bild någon gång har jag också för mig. Jag skulle antingen vilja bli stylist, designer, inredare eller fotograf.

Postat av Anonym:
hur mkt får du i månadspeng? tycker du att du är fjortis? vad har du för bhstorlek?
Sv: Jag får mitt barnbidrag varje månad på 1100 kr. Nej det tycker jag absolut inte att jag är. 75-80 B.


Postat av kim:
vad skulle du vilja jobba med i framtiden? tjänar du pengar på bloggen? Kram
Sv: Som jag skrev alldeles ovan så skulle jag vilja jobba som antingen stylist, designer, inredare eller fotograf. Nej det gör jag inte. Skriver endast för att jag tycker det är kul och skönt att få skriva av sig ibland. Kram

Postat av Ida&Jonna:
vilka bloggar läser du? favorit mat? kan du inte läga ut en outfit på hur du skulle klä dig på fest och en sminkning? Snygg blogg tjejen!
Sv: Jag läser alla storbloggarna och mina vänners. Det kan jag nog göra men då blir det i samma inlägg som den med festoutfiten. Tack det värmer.

Postat av Anonym:
Har du haft sex på en offentligt plats förut?
Sv: För privat!

Postat av Hannah:
vad använder du för smink? har du några sminktips btw? :)
Sv: Jag använder en mascara från Loreal, en tunn foundation från Maybelline New York (DreamMatte mousse) och en beige kajal som jag lägger som en tunn rand runt ögonen för att göre de större och den kommer  från Isadora.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0