try it!

Testa de här produkterna. Den första produkten som ni ser på bilden är en body lotion för torr hy och mjuknar verkligen upp huden och ger den en finare lyster. Den kommer från Loréal och jag har inte riktigt koll på priset men den rekomenderas verkligen! Den andra produkten är ett balsam för luktar gudomligt gott. Det är friskt och återskapar torra och slitna toppar. Den kommer också från Loréal och finns på Kicks. Den tredje produkten är en "kräm" för håret. Den gör så att det blir lättare att fixa håret och jag använder den direkt innan jag fönar håret och fönar ALLTID håret upp&ner. Då får jag den volymen på håret som jag vill ha och det känns luftigare. Min mamma köpte den samtidigt som de där andra hårprodukterna som jag skrev om här i bloggen och den kommer från mitt favorit märke L´anza.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0