upp & ner

Hej på er. Är allt bra med er? Med mig är det sådär. Har haft en bra dag tills nu. Ska snart sätta mig med de sista texterna i no:n så att jag slipper göra det över lovet.
Vaknade ganska sent imorse igen så fick stressa in i det sista. La mig ändå relativt tidigt igår så jag antar att jag bara är allmänt morgontrött eller något. Men dagen har rullat på i sin ordning och jag har skrattat mycket och fått mycket gjort. Hade matteprov idag och det gick faktiskt förvånadsvärt bra men spanska provet ska vi inte ens tala om.. Imorgon har vi halloweentema i skolan så vi får se vad jag hittar på, just nu orkar jag inte ens angagera mig i det men vi får se imorgon. Ha det så bra nu så hörs vi senare.



Tack för att du får mig till att skratta varje dag. Love you bebo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0