vitamin defence

Hej på er. Hoppas att det är bra med er. Själv är jag jätte trött och seg som attans. Skolan var otroligt seg idag och det kändes som att klockan aldrig ville bli 14.00. Men när klockan äntligen hade slagit 14.00 tog jag och Malin bussen tillsammans hem. Vi gick hem till henne och tog det lungt. Gjorde lite te och tittade på film, mys! Kom nyss från duschen så nu ska jag torka håret.
Juste, min dator är helt E-F-T-E-R-B-L-I-V-E-N så ibland går det inte att ladda ner bilder från kameran så det kommer nog bli lite brist på bilder här i bloggen tråkigt nog. Men jag ska rensa datorn imorgon och se vad det är som är problemet. Håll tummarna för att jag lyckas! Kyssar


Try this one. Really good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0