11 månader älskling

Hallå bloggen! Förlåt för att jag inte har bloggat på hela dagen. Men jag har haft fullt upp. Vaknade klockan 07.00 imorse och gjorde mig i ordning. I skolan redovisade vi, gjorde ett matte test och ett engelska test. För min del gick det bra men det känns tungt att börja med allt det där redan.. Efter skolan tog jag bussen till Handen själv för att Malin fick "förhinder". Fick med mig en super söt kofta och en bh hem (se bild nedan). Sen åkte jag hem till Malin en stund och tittade på film och snackade, super treeevligt. Vid 19.00 tiden kom Nino hem till mig och vi har bara legat och myst och tatt igen lite "förlorad tid". Men imorgon ska jag träffa honom igen och jag längtar redan. Han och killarna har korpen mach. Kom igen nu killar, heja heja!
Men nu måste jag plugga lite. Har lite och göra i biologin och engelskan. Ha det underbart så länge.



I love pink! Så jäkla härlig färg och verkligen feminim.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer koftan ifrån ? :)

2009-09-02 @ 09:20:01
Postat av: Felicia Säwström

vart har du köpt kofftan? <3

2009-09-02 @ 21:28:31
Postat av: Natta

Snyggt ;)

2009-09-02 @ 21:58:43
URL: http://nattawoink.blogg.se/
Postat av: Aziza

sjuukt fin kofta! :)

2009-09-04 @ 20:45:45
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud va fin kofta :O Var har du köpt den?♥

2009-09-05 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0