bad update

Hej på er solstrålar! Börjar detta inlägg med att be om ursäkt. Men jag har inte haft tid för datorn de här dagarna. Igår var det skolfoto och det kändes inte bra alls. Antingen så tittade jag upp i taket eller blinkade såfort fan tog kort. Men jaja det fixar sig säker och om det blir jätte fult så får det bli det. Jag bjuder helt enkelt på mig själv (ni kommer få se bilderna senare i bloggen). Vi slutade runt 12.00 tiden den dagen så jag följde med Mimmi till handen för att hon skulle byta en kofta och vi träffade även Clara och Evelina på tåget. Sen gick vi in på Stadium för att titta på fotbollspjuck till mig och jag råkade dundra in i en stor låda med strumpor och Mimmi fick världens jäkla skrattanfall! Herregud vad människan garva. Haha och det lät nog över hela centrum. Sen träffade vi lite folk som Mimmi kände The Handencrew. Riktigt trevliga grabbar. Nathalie kom senare när jag nästan precis skulle åka hem. Mot kvällen åkte jag hem till Nino och pluggade lite och sedan tog det lungt.
Idag vaknade jag runt 06.00 tiden. Vandrade hem från Nino till Nathalie och sedan tog vi bussen tillsammans till skolan. Dagen har rullat på fort idag och allt flytit på som det ska. Åkte hem till Mimmi med Nathalie efter skolan och sedan tog vi bussen till träningen och jag hade min första träning idag. Det gick jäkligt bra för att vara första gången. Riktigt kul var det! Så nu kommer jag troligen att stanna i laget och fortsätta träna varje måndag och onsdag, wiie! Men nu ska jag vara lite social med Nino och sätta fart med engelskan. Ha det bäst nu allihopa. Puss och kram!







Några bilder från gårdagen!

Kommentarer
Postat av: evelina

cute photos! ;) <3

2009-09-10 @ 14:45:20
URL: http://evelinalandsberg.blogg.se/
Postat av: Clara

I feel kind of pretty on that picture, HAHA<3

2009-09-10 @ 15:08:09
URL: http://claradigreus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0