bröllop

Hej alla solstrålar! Igårkväll åkte jag hem till Nino och där åt vi middag med Ande och Eve. Killarna stod för maten och lagade kyckling med potatisbollar (?). Det var jätte gott. Sen gick vi hem till Ande och tittade på film. Vi såg först "Eden Lake" som var urusel och sen "Transformers" som var lite bättre men ändå inte jätte bra, enligt mig. Men det var jätte mysigt och värt att göra om. Jag om Nino kom hem ganska sent och jag var jätte trött när vi kom hem till honom.
Men idag vaknade vi runt 10.00 tiden. Gick upp och gjorde oss i ordning. Han skulle till frissan vid 12.00 och jag skulle på bröllop den tiden. Men jag fick sitta hemma hos honom ensam i drygt en halv timme för att mamma och pappa skulle hämta mig 12.00 och Nino skulle med 11.40 tåget. Viktigt infromation tänker ni säkert nu. Haha. Men när vi kom hem till min moster som skulle gifta sig fick vi champagne och lite tilltugg innan vi skulle åka till Stadshuset där de skulle vigas. Det fanns en massa goda små rätter och efterätten var ännu smarrigare! Men deras vigsel var jätte fin och jag blev alldeles tårögd flera gånger under den. Det har vart en fantastisk dag.


Jag & min söta kusin Elsa.

Tilltugget. Det fortsätter längs hela diskbänken.

Den smarriga efterätten.


Jag & min underbara gammel mormor.

Den vackra bruden!


Min morfar - Hörre duru! (Han säger det precis när jag tar kortet)

Mina söta kusiner.

Jag & min söta kusin Alvin.

Fantastiskt väder hela dagen.


Nygifta!

Så fina!


Min underbara papap tillsammans med min vackra gammel mormor.


Me and my daddy! (ser inte helt frisk ut i ansikte p.g.a solen bländande i facet)




Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga bilder! :)

2009-09-20 @ 00:41:10
Postat av: Anna

fan vad söt & fin du var på bild nr 10 älskling!

2009-09-20 @ 00:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0