älskling

Jag vet inte hur jag ska börja.. Vi två. Vi två har gått igenom så mycket tillsammans. Vi har många minnen, otroliga minnen tillsammans. Du ser mig på det sättet jag vill bli sedd på. Du tar mig för den jag är. Du ser alltid om det är nått, du märker det direkt. Du ser det andra inte ser. Jag älskar att få vara i din närhet. Att få höra dig viska i mitt öra - Jag älskar dig! det får mig att vilja leva. Leva för oss varje dag. Du är min framtid och jag tror på oss två. Jag tror att vi har en lång tid kvar tillsammans. Du har alltid vart en hjälpande hand, min stig hem när jag känt mig vilse, min inre röst när jag känt mig svag & mitt ljus i mörkret. Jag har liksom alltid känt att du funnits där i alla lägen. Jag vet att jag alltid kan prata med dig och jag vet att du alltid lyssnar, för du bryr dig. Du tar mig aldrig för givet och jag vet att du aldrig skulle låta mig falla så som jag aldrig skulle låta dig göra. Jag finns här för dig så som du finns här för mig. Vi har gjort så mycket tillsammans. Spenderat så mycket tid. De stunderna jag är med dig värderar jag högst i livet. Du får mig att vilja kämpa, kämpa för saker jag aldrig har vågat innan. Med dig vid min sida vågar jag chansa, jag vågar ta beslut som aldrig skulle falla mig in innan. Jag känner mig trygg och älskad i din närhet. Du visar att du älskar mig, att jag betyder nått. Du är speciell älskling. Du är unik. Vi har haft våra med och motgångar dom här månaderna tillsammans men vi har alltid klarat det. Vi tar tag i problemen och löser dom på att bra sätt. Och det känns oerhört bra. Mitt hjärta kommer alltid att stå öppet för dig, hur än framtiden ser ut. Jag älskar dig över hela mitt hjärta! You are my everything, my world, my soulmate, bestfriend, boyfriend, my angel, my energy to live and you are my heart. Don't leave me because I need you.


Te amo angelito, Nino!

Kommentarer
Postat av: Nattiiz

Gud va fint skrivet ! <3

2009-09-20 @ 22:19:36
URL: http://nattawoink.blogg.se/
Postat av: Nino

Hjärtat då.. så jävla fin.. :$ <333333333333333333333333333333

2009-09-20 @ 22:38:05
Postat av: Anonym

shit jag fick gåshud av texten :O jätte fin text!

2009-09-21 @ 13:44:15
Postat av: limpan

ni är så gölliga tsm (A)

2009-09-21 @ 14:11:52
Postat av: Anonym

nino din tjej är färjävla gullig

2009-09-21 @ 17:18:05
Postat av: J

ni är jätte söta tillsammans !

2009-09-21 @ 17:52:36
URL: http://jannikasfoton.blogg.se/
Postat av: felicia p

håller helt klart med :)

2009-09-22 @ 15:32:52
Postat av: Aziza

fy va sött !

2009-09-22 @ 17:42:54
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/
Postat av: Lindha

så fina tillsammans!

2009-09-22 @ 18:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0