stan med pärlan cecilia

Hej solstrålar! Nu är jag hemma och jag har sjukt ont i fötterna. Vi kom in till stan vid 12.00 som planerat, skönt. Gick till gallerian först och tittade runt lite. Det var jätte mycket folk vid plattan. Det var en massa iranier som stod och skrek med en massa skyltar. Ja det var något utöver det vanliga vill jag meddela. Men vi gick vidare mot sergels och där gick vi in på Buttricks. Fytusan vad roligt det var. Jag skrattade så jag fick ont i magen när Cecilia prövade en dräkt med.. (se bild nedan). Efter att ha kollat i en massa affärer gick vi till ett litet mysigt Café inne i gallerian. Satt där och pratade och åt prinsesstårta. Man får unna sig med sånt gott när man har gått i tusentals affärer och har ont i fötterna! Jag hittade två par tröjor på Gina Tricot och lite annat smått&gott. Känner mig jäkligt nöjd med mina nya inköp. Cecilia hittade en jätte gossigoss halsduk som jag också tänkte köpa men så blev det ikke. Ja det har vart en hel mysig dag. Tack gumman för en sjukt rolig dag! Snart kommer Malin hit. Hennes mamma och pappa har åkt till Texas så hon ska nämligen bo hos oss i en hel vecka. Det blir en utmaning! Men vi ska ha det sjuuuuuuukt skoj. Kyssar!


Haha inne på Buttricks.


Hahahaha det var så sjukt kul! Jag kunde knappt stå. Lilla Cicci!



Inne på det mysiga caféet.


Roliga Gosedjur inne på Design Torget. En bajskorv & en kissdroppe. Barnsligt roligt!


I väntan på tåget.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hahahah, FUUL! Tack själv stumpan :)

2009-09-20 @ 18:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0