a great day

Hej alla fina läsare! Jag hoppas att det är bra med er. Med mig är det faktiskt rätt bra. Jag vaknade runt 06.30 imorse. Skulle ta hand om min lillasyster till 07.30. Sedan tog jag tåget tillsammans med Malin till skolan vid 08.00 tiden. I skolan har allting rullat på relativt fort. Vi hade redovisningar sista lektionen och det gick super. Min grupp är kanon. Det blev mycket skratt den lektionen. Vi fick dessutom sluta tidigare så det var hääärligt. Efter skolan skulle jag vara barnvakt så jag har sysselsatt mig med att umgås med min lillasyster hela eftermiddagen. Det har faktiskt vart jäkligt mysigt.
Imorgon ska jag upp kl 08.00. Ska vara på Handens Närsjukhus kl 09.00. De ska rönka mina njurar och sen ska jag få en nål med en slang på vänster och eventuellt höger sida. Den slangen ska rena mina njurar. Jag hoppas att det går bra för jag vill slippa den här skiten nu. Återbesök hit och dit. Nu får det vara nog känner jag.
På kvällen ska jag till vh och titta på Ninos sista korpen match. Men jag uppdaterar direkt när jag har kommit hem från sjukhuset och berättar hur det gick. Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha det bäst. Kyssar!


(ber om ursäkt för suddig bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0