ready-steady-go

Nu har jag precis kommit ur duschen efter en skön träning. Har slevat i mig lite pasta och te. Tänkte snart ta och krypa ner i sängen och titta lite på tv medans jag messar med min bebis. Egentligen skulle jag och pappa åkt in och sett derbyt ikväll men så blev det inte denna gång tyvärr. Men hörde från Nino att det står 2-0 åt gnaaaaget, Wihoo! På onsdag ska jag på återkallning på Handens Närsjukhus. Då kommer jag att få mina provsvar angående mina njurar. Jag hoppas att det blir positiva svar.. Orkar inte gå från sjukhus till sjukhus hela tiden så nu hoppas jag på att det är sista gången och att jag får ett svar på vad det är som är fel och vad jag kan göra åt det. Håll tummarna för mig ännu en gång. Nu ska jag torka håret och fixa lite små grejer tills imorgon. Kyssar!



I believe in angels.. Because you are mine.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni ser ut som änglar båda två.. sötisar!

2009-09-28 @ 23:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0