my day & my dresscode

Hallå bloggen! Jag är trött, jag har nackspärr och ingen lust till nått.. just nu!
Kom hem från skolan för ett tag sedan och har fått i mig två par nutella mackor. Hade idrott idag direkt på morgonkvisten och min idrottslärare ville då att vi skulle stå på huvet mot en vägg och DÄR har ni anledningen till varför jag har nackspärr. Han är inte klok.
Dagens har rullat på med matematik test och so test etc. Känner mig riktigt seg idag men kl 18.00 idag har jag träning och den ska jag jävlar anamma gå på! Sen är det study study study som gäller. Hoppas eran dag har vart bra och att den fortsätter så. Kyssar!


Tröja - JC
Leggings -
GT
Basic linne - Indiska
Skor - DinSko


Kommentarer
Postat av: Nattiiz

Gullig du är da :p <3

2009-09-28 @ 19:44:18
URL: http://nattawoink.blogg.se/
Postat av: Anonym

love your smile! btw din blogg äger :)<3

2009-09-28 @ 23:04:57
Postat av: jennifer

haha gumman du är så sööt

2009-09-28 @ 23:30:59
Postat av: Amanda Påå

Tröjan är vell iaf från JC? :)

2009-09-29 @ 13:52:10
URL: http://petterssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0