handens närsjukhus/höstväder

Hej på er! Hoppas det är bra med er. Med mig är det faktiskt helt okej. Känner mig lite trött bara. Var ju hos läkaren idag och hon sa att de hade fått bilderna från Sös på mina njurar och att den vänstra njuren ser bra ut men den högra kan man inte få fram nått resultat på (?) men jag ska ta ett ultraljud på njurarna på Sös igen.. Så det är ännu inte över än. Ska få börja med att äta antibiotika igen också, SUCK!
Men senare idag ska jag följa med Nathalie till Handen och titta efter ett par jeans. Mot kvällen ska jag träffa Cecilia och då ska vi titta på träningsmatchen i Tungelsta, I think. Men vi får se för jag känner mig jätte trött just nu. Ha en underbar dag i det härliga höstvädret alla fina läsare. Kyssar!




Nu är det verkligen höst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt halsduken?!!

<3

2009-09-30 @ 16:41:11
Postat av: rebecca

höst ja, kommer du ihåg för ett år sen när vi tog "höstbilderna"? vi måste göra om det gumman, I MISS U HONEY! <3333333333333

2009-09-30 @ 17:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0