fresh and clean

Yes I'm! Har nästan precis kommit ur duschen. Har målat naglarna med det nya nagellacket och det är riktigt läckert. Love the colour. Tänkte snart lägga mig i sängen och titta på en film och ta det lite lungt. Imorgon vid 12.00 tiden ska jag och Cecilia in till stan. Ta en fika och titta runt lite. Det kommer nog att bli jätte mysigt. Vet inte om jag kommer hinna med att uppdatera innan jag åker men om inte så uppdaterar jag direkt när jag kommer hem och då kanske jar har hittat nått fynd. Hoppas. Hoppas. Nej nu ska jag torka håret. Kyssar!



På bilden som är överst har ni det bästa shampoot&balsamet som finns.
Mamma köpte det sist hon var hos frissan och det är det bästa hon köpt. Det luktar dessutom gudomligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grr... du är fett het!

2009-09-20 @ 00:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0