handens närsjukhus

Hello dear readers!
Vaknade kl 06.30 av att Nino ringde och väckte mig, tack älskling. Gick upp och satte på mig lite "slappar" kläder och åt sedan frukost. Vid 08.00 åkte vi till handens närsjukhus. Sen fick jag ta prover och det gick jätte bra. Ska dit igen den 30 september.. det tar aldrig slut det här känns det som.. Men efter alla prover fick vi åka hem och jag la mig i sängen om somnade om en liten stund och sedan dess har jag suttit med so & matte och lyssnat på "Walking in Memphis" med Cher. Älskar låten stenhårt! Men ikväll blir det iallafall träning kl 18.00. Det ska bli jätte skönt. Kommer nog hem 19.30 nångång tror jag. Nej nu ska jag läsa igenom so:n för 1898989697 gången. Ha det underbart. Kyssar!



Trött och sliten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0