högstabanan - folkrace

Hallå bloggen! Jag hoppas att det är bra med er för med mig är det kanon. Jag har haft en toppen helg. I fredagskväll tittade jag, Nathalie och hennes bror Tony på "Mamma Mia" och herregud vad jag skratta. De där två människorna gör så att man tappar andan! Vi somnade runt 02.00 den kvällen tror jag. På lördags morgon vaknade vi kl 07.00. Åkte direkt med Nathalies mamma och hennes bror till Högsta. Sen vid 10.00 skulle Tony köra och han var jätte duktig. Han klarade det galant. Vid 16.00 tiden var det slut så vi åkte hem och sen träffade vi Alexandra och senare tittade vi på film hemma hos Loppan. Vet inte riktigt vad klockan var när vi kom hem.
Idag åkte vi samma tid som i lördags till Högsta. Och idag var det final så det slutade lite senare idag pga prisutdelningen. Men jag har haft en toppen helg. Så nu ska jag hänga upp lite tvätt och sedan fixa lite små saker inför morgondagen. Ha det bäst så länge. Angående frågestunden så är den stängd nu. Jag ska svara på frågorna lite senare ikväll.


Nicole och Nathalie, haha skönaste!





Här har vi folkrace föraren Tony!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0