kortfattat & enkelt

Hej alla fina läsare! Jag hoppas att det är bra med er. Själv känner jag mig jäkligt trött och sliten. Har vart med Nino hela helgen och vi har faktiskt inte gjort nått speciellt, mest tagit det lungt. Igår var vi på hans söta kusin Enyas dop. Dopet var jätte fint och efter åkte vi hem till hans morbror där det bjöds på fika så det var jätte trevligt.
Pappa kom och hämtade mig vid 12.00 tiden imorse. Vi skulle åka och köpa ett par höststövlar och ett par träningsbyxor till fotbollen men de hade inte min storlek i varken Haninge cetrum eller i Länna. Så vi får åka till Farsta någon dag och kika lite.
Stövlar hittade vi iallafall, skitsnygga. Är faktiskt riktigt nöjd. Sen hittade vi också en söt tröja inne på Jc och en mössa. Perfect! Nuets planer är att jag ska hoppa in i duschen och sedan plugga lite inför No provet. Sen blir det thai mat med mormor och morfar. Ha det bäst så länge. Kyssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0