"läckerbiten"

Hej på er gamla godingar! Idag slutade vi runt 14.OO. Jag och Nathalie tog bussen direkt hem till mig. Vi har legat i sängen och druckit te medans vi har tittat på "17 Again" med Zac Efron, läckerbiten. Haha. Jag har sett filmen en gång innan och då tycke jag inte alls att den var bra men nu gillar jag den faktiskt. Nathalie har suttit och dreglat breve mig i princip hela filmen för att han är så snygg. Planerna just nu är att jag ska packa väskan och sedan ska vi hem till Nathalie där jag kommer att vara hela helgen. Men jag ska försöka att uppdatera såfort jag kan. Ha det bäst så länge. Kyssar!



Regnbågen tittade också fram imorse när vi skulle till skolan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA! är beroende av din blogg!

2009-09-06 @ 22:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0