malins place

Hallå bloggen! Jag hoppas att det är bra med er. Med mig är det perfa.
Sitter just nu hemma hos Malin och tittar på film och dricker te med nutella mackor, lovely! Vaknade ganska tidigt imorse eftersom att Nino skulle till jobbet så han vaknade vid 05.00 tiden. Men jag somnade sedan om och tog sedan 07.30 bussen till skolan med Nathalie. Jag är jätte trött just nu och det har vart hurt segt som helst i skolan idag. Jag gjorde mitt prov om industriella revolutionen idag också och det gick oväntat bra. Så det känns riktigt gött! Men somnade nästan på de andra lektionerna.. Men inatt ska jag sova hos Malin så det blir hur mys som helst. Vi ska snacka lite och ta det lungt. That's all for me right now. See you later sweet readers.
Kyssar!


Myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0