mina nära&kära



Nathalie Lundqvist. Det är en tjej man verkligen kan lita på. Hon har alltid ställt upp för mig när jag har haft det som tuffast här i livet. Hon hjälpte mig igenom min svåraste period som jag hade i 6:an. Jag kan prata om precis allt med henne och hon lyssnar alltid och försöker alltid att förstå. Hon har alltid vart min klippa i stormen. Och jag beundrar henne stenhårt för hon är en sån stark tjej som står ut med så mycket. Hon är vännen som jag skulle kunna ringa vilken tid än klockan är på dyngnet och ändå svara.



Malin Hansson. Henne har jag också alltid kunnat prata om allt med. Malin är inte den som är blyg, utan hon vill gärna höras och synas. Säger oftast det hon tycker & tänker, och därför beundrar jag henne. Att hon vågar stå upp för sig själv, oavsett. Hon är en underbar tjej och tänker alltid på andras bästa, kanske lite för mycket ibland så att hon glömmer bort sig själv. Men Malin har alltid vart väldigt hjälpsam och snäll. Hon är nog sen snällaste människan jag känner om jag tänker efter. Hon gör alltid sitt bästa för att göra dåliga/svåra situationer så bra som möjliga. Pratglad, go och varm tjej som alltid har ett leende på läpparna och alltid ställer upp.



Rebecca Axlund. Hon är min barndomsvän. Vi har känt varandra i 14 år. Vi var riktigt taighta förut men nu har vi glidit ifrån varandra mer på sistone. Men det beror också på att hon bor i Nynäshamn och jag i Tungelsta. Rebecca har alltid stöttat mig hur dumma val jag än gjort i mitt liv. Hon har alltid funnits där och visat att jag har en öppen famn att komma till om det skulle gå fel. Hon har alltid haft en hjälpande hand ute om jag behövt henne. Så mycket hon har gjort för mig, har ingen annan någonsin gjort. Jag tror på henne för att hon tror på mig. Och även om det inte är detsamma mellan oss som förut så kommer jag alltid att älska henne och ha en öppen famn för henne.



Cecilia Olsson. Det är tjejen som alltid har ett leende på läpparna på morgonen när man kommer till skolan. Hon kan förgylla vardagen. Hon vet oftast alltid vad hon ska säga/göra för att få mig på bra humör. Vi har inte känt varandra så länge men vi har redan lärt känna varandra så pass bra så att vi vet hur var och en funkar. Cecilia är oerhört lättsam att prata med och kommer alltid med ett gott skratt lägligt. Jag vet att jag kan lita på henne både i vått och tortt och hon vet att hon kan göra detsamma med mig. HOPPAR DU- HOPPAR JAG!



Mimmi Meurk. Henne kan jag beskriva med 3 ord.. Världens gladaste människa! Skrattar alltid och är oftast alltid på bra humör. Mimmi är en otroligt positiv människa. Hon har ett leende som smittar av sig och ett skratt som får en att skratta själv. Otroligt go tjej som jag håller varmt om hjärtat. Litar upp till 110% på. Henne har jag känt ett bra tag nu och vi kommer bra överens och har det alltid sjukt kul tillsammans.



Nino Salander. Min prins! Killen som känner mig på djupet. Han jag inte har några hemligheter alls för. Jag kan prata om allt med honom. Och jag känner mig otroligt trygg i hans närhet. Han är den som aldrig skulle låta mig falla. Han ser direkt om nånting är fel. Han vet precis vad det är han ska säga för att få mig glad. Han är den jag skulle kunna göra allt för. Jag skulle kunna gå igenom eld&vatten för hans skull. Jag är så otroligt tacksam för allt som han har gjort för mig. Och jag vet att vad som än händer så kommer du alltid att stå mig närmast. Du är min pojkvän, bästavän, själsfrände och livsglädje. Jag behöver dig i mitt liv för att allt ska funka.
Jag letar fortfarande efter ett större ord än älskar till dig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRYYYYYYYYYMT BRA BLOGG! Keep going tjejen :D<3

2009-09-11 @ 00:17:15
Postat av: Anonym

Jag har kännt cecilia sen speldosan ;) och då var vi 2-3 år

2009-09-11 @ 18:39:31
Postat av: cecilia

Hjärtat, räkna alltid med mig. Du betyder världen!



Haha och till "anonym", vem är du ? :)

2009-09-11 @ 22:15:59
Postat av: till cecilia

hehe Marcus :)

2009-09-12 @ 22:53:57
Postat av: cecilia

haha, vem marcus? (a) efternamn?

2009-09-13 @ 20:54:56
Postat av: B

Börjar på B ... xD

2009-09-14 @ 18:12:14
Postat av: cecilia

macus boman eller hur?

2009-09-15 @ 06:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0