mitt sommarlov..

Det var någon som ville att jag skulle berätta om mitt sommarlov så vi kör igång då!


Sommarlovet började ju såklart med skolavslutning..

Jag firade midsommar ute på muskö med pinglan Malin..

Jag solade mycket..

Jag och Malin åkte ut med båten med familjen..

Åkte även ut med båten med Rebecca, som jag inte hade träffat på länge. Min gamla barndomsvän.

Hade en chillkväll hemma hos mig med vattenpipa, läsk och chips..


Umgicks med mina härliga brudar som betyder allt för mig!

Jag träffade Eve för första gången, härlig tjej!

Jag åkte på kryssning med Malin till Helsingfors..

Jag spenderade många kvällar ute på Nathalies balkong..

Jag följde med Nathalie ut till Ornö för första gången i mitt liv, vi hade det underbart där.

Sen åkte vi ut till Ornö ännu en gång, hade lika kul som första gången.

Jag träffade min älskling väldigt ofta. Älskar dig mer än allt!

Jag och Nathalie åkte till Nynäs och partajade med Rebecca. Minnen..

Jag åkte ut till Muskö för att jobba och umgås med Malin på hennes landställe..

Jag åkte till Liseberg med Malin och Nino, super mysigt var det!

Jag träffade underbara Cecilia..

Min fantastiska mamma fyllde 39 år..

Nino följde med oss ut på sjön..

Jag färgade håret mörkt..


Vi åkte ut med båten väldigt ofta..

Jag träffade min bebis och vi hade många myskvällar..

Jag och Malin gick till en sjö och grillade ute på Muskö..

Jag gjorde om min blogg design..

Jag umgicks med Tony, Nino och Nathalie på deras balkong..

Jag badade ungefär 5 gånger i poolen och 12 gånger i havet..


Kommentarer
Postat av: Nino

De ser mer ut som att ni äldar korvar än att ni grillar dom älskling :D <3333333333333333333333333333333

2009-09-02 @ 23:17:15
Postat av: Tilda

Du verkar ha haft ett lyckat sommarlov. Kul att se bilder och så. Grymt bra blogg också!

2009-09-03 @ 00:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0