my weekend with cecilia

Hej på er solstrålar! Igår när jag skulle möta upp Cecilia i tungelsta träffade jag också på Nino och hans polare, riktigt trevligt! Sen köpte jag och Cecilia pizza, chips och läsk på Konsum och tog tåget hem. När vi kom hem gjorde vi i ordning maten och sen satte vi oss framför tvn och tittade på "Bring it on". Efter att ha ätit upp pizzan tog vi fram chips och choklad. Satt sedan och pratade hur länge som helst. Somnade nån gång runt 03.00 tiden igårkväll. Imorse vaknade vi vid 11.00. Gjorde lite frulle och sen gick vi till Lida och tränade. Så det var jätte skönt. Sen började det spöregna! Vi var helt dyngsura när vi kom hem till mig. Så vi satte på en film och låg och snackade åter igen hur länge som helst. Jag har skrattat så mycket så att jag har fått träningsvärk i magen. Haha.
Hjärtat, jag litar på dig! Och allt du säger till mig, stannar där. Hos mig.
Hon åkte hem för en stund sedan och jag ska försöka att få i mig lite mat och sedan hoppa in i duschen. Uppdaterar mer om ett litet tag. Kyssar!






Haha, enjoy readers!

Kommentarer
Postat av: cecilia

tack för en otroligt rolig helg hjärtat! Tack för allt du nånsin gjort för mig. Jag säger detsamma, jag litar på dig till 110! <3

2009-09-13 @ 20:14:25
Postat av: Sofie

haha men gud brudar! andra bilden nerifrån var bara för mycket XD <3

2009-09-13 @ 20:49:02
URL: http://suhh.blogg.se/
Postat av: Natta

Hahah, den näst sista bilden vart ju bäst xD <3

2009-09-13 @ 21:40:35
URL: http://nattawoink.blogg.se/
Postat av: cecilia

Haha, bara för att vi gillar att bjuda på oss själva! riktigt gulliga fakitkst ;)

2009-09-13 @ 21:42:28
Postat av: rebecca

ha ha ha! söt bild gullungar :D<3

2009-09-14 @ 16:01:53
URL: http://rebeccaaaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0