skolfoto..

.. Imorgon och vad i helsike ska man ha på sig? Måste titta lite i garderoben senare efter nått snyggt. Det värsta med skolfoton är gruppfotot som man ska tillsammans med klassen. Det fotot kommer sedan att finnas i skolkatalogen där precis alla, precis ALLA i skolan kommer att kunna ha tillgång till att titta i. Jag lyckas aldrig bli bra på det där förbaskade klassfotot. Lyckas alltid göra någon mobbad min eller så ser jag bara överdrivet korkad ut.. Men vi får hoppas på det bästa och lova att hålla tummarna! Just nu är jag och Nathalie hemma hos mig. Vi tänkte ta lite kort om en stund. Känner att bloggen börjar bli lite tråkig så lite photos kanske skulle piffa upp den, eller vad tror ni? Nu ska jag och Nathalie fixa oss lite och sedan leta efter något som jag kan ha på skolfotot imorgon. Puss och kram!


Dagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0