slut i hela kroppen

Hallådär! Gah, jag är helt slut i benen. De känns som spagetti. Vi körde fys idag och det var jätte roligt men ändå jäkligt jobbigt. Fick sån mjölksyra i benen så det vissla om det. Har duschat och fått i mig lite mat så ska väl snart krypa ner i sängen och sussa. Imorgon ska jag och pappa åka och köpa fotbollsskor, benskydd mm. Sen ska jag träffa Nino en stund. Så det kommer säkert att bli super mysigt. Nu ska jag borsta gaddarna och sedan sova. Godnatt på er och dröm en massa fina drömmar. Kyssar!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

kolla min blogg, hitta en bild på oss två från 6an.

hoppas det blir bra! <3

2009-09-15 @ 00:00:08
URL: http://jenib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0