smulpaj med vaniljsås, klå det du!

Hej mina fina läsare!
Hur är det med er? Med mig är det kanoners. Kom nyss hem från Ninos match och de vann. Härligt jobbat killar, läs deras blogg här på http://forzaalbinoleffe.blogg.se . Idag har allt rullat på som vanligt. Alla lektionerna flöt på och vi slutade runt 14.00 tiden. Tog bussen hem till Nathalie efter skolan och vi gick till Ica och köpte smulpaj som vi gräddade i ugnen när vi kom hem, mumsigt värre! Passade på att plugga lite också, det sägs ju att två hjärnor är smartare än en. Vilket är jäääkligt sant! Men somsagt, dagen har vart bra och flytit på så inga sura miner här inte. Nu ska jag sprätta upp ett par jeans och sedan läsa igenom engelska glosorna en snabbis. Sen är det sängen för mig. Ha det bäst än så länge. Puss och kram!





Tony och Rasmus, haha!


Kommentarer
Postat av: Clara

Haha söta bilder :) Speciellt Tony & Rasmus haha :d<3

2009-09-03 @ 14:33:19
URL: http://claradigreus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0