södersjukhuset/shoppning

Hallå bloggen! Nu har jag precis kommit hem från södersjukhuset också kallat sös. Jag trodde att vi skulle till Handens närsjukhsu med ikke sa nikke. Det var sös vi skulle till. När vi kom dit satte vi oss och väntade på att få komma in till läkaren. Vi väntade kanske i drygt 20 minuter, det gick ganska fort. Fick ta blodprov och till min stora förvånad så började jag inte gråta. Jag har alltid tyckt att det är otroligt hemskt att ta sprutor & har alltid börjat gråta men den här gången klarade jag mig. Efter att jag hade tagit blodprovet sa sjuksköterskan att vi skulle få vänta i drygt 3 timmar innan vi kunde ta rönken för att ett medel som jag fick samtidigt med sprutan skulle gå ut helt i blodet och i njurarna. Så jag och mamma gick ner på stan och tittade runt lite. Det var jätte mysigt att bara få umgås med henne. Vi gick till en thai resturang och åt mitt i centrum. Sen fick jag lite söta små saker av henne. Tack så mycket mamma, I love you! När det hade gått drygt 3 timmar gick vi tillbaka till sjukhuset och fick vänta ett tag innan jag skulle få komma in i rönken-rummet. Det tog ca 20 minuter där inne. Men jag ska dit igen den 30 september så än är det inte över.. provsvaren får jag veta då också så håll tummarna för mig. Kyssar!



Ser verkligen osmakligt ut på bilden men det var jävligt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0