stress

Hej på er solstrålar!
Idag vaknade jag runt 07.00 tiden. Gick upp och gjorde det gamla vanliga som att äta frukost och göra mig i ordning för dagen. Det blev en enkel klädsel idag med jeans och en vit vanlig enfärgad tröja. Gjorde klart no provet idag och fick VG så jag är såklart nöjd med det och så fick jag reda på att jag fick G+ på mitt so prov, inte helt nöjd med det relutatet men jag hade satsat på G men nästa gång ska jag höja betyget, gäller att sätta upp mål nu. Slutade runt 14.00 tiden och har sen dess suttit hemma och pluggat lite engelska. Har prov på torsdag. Det känns som att det är jätte mycket nu, har ni det också såhär?
Ikväll kommer iallafall Nino. Det ska bli mysigt att äntligen få träffa honom. Få prata ut, kramas och gosa lite. Wiie! Nu ska jag fixa lite bilder på datorn. Ha det lovely! Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0