svar på tal..



Cissi om tack mamma!:
hejj , jag undrar alltid var du har köpt dina kläder!, Kan inte du göra ett inlägg där du skriver dina favorit plagg i dina garderob och vart du har köpt dom? :) ha det bra!
Sv: Hej på dig. Jo det kanske jag kan göra. Får se om jag har tid denna vecka. Har ännu inte gjort inlägget om hur jag sminkar mig så kanske kan försöka att göra båda två den här veckan.


- om
new stuff's:
åh dom där legginsarna med "hål" i är as balla! vart finns dom och hur mycket kostade dom? kramar

Sv: Tack så mycket! De kommer från Lindex och jag tror att dom låg på runt 199 kronor. Kram


alex om
hiss eller diss?:
Hiss ! Vart är de med nitarna på ifrån ? :)
 
Sv: De kommer också från Lindex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0