plugg.. träningsvärk.. planer

Hallå bloggen! Hoppas att det är bra med er. Med mig är det iallafall suveränt. Har lite träningsvärk i benen men annars så är det perfa. Har suttit och pluggat en hel del nu tills imorgon till so provet. Det kommer att handla om den Industriella revolutionen. Tror nog att det kommer att gå bra för att jag har pluggat som en galning den här veckan. Morgondagens planer är att jag kanske ska åka till handen efter skolan en snabbis och titta efter en väska. Senare mot kvällen kanske jag ska träffa Nino. Men det visar sig imorgon vad som händer. Nu ska jag hoppa in i duschen. Återkommer efter det. Ha det underbart så länge. Kyssar!


Dagens Outfit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken färg är adidaskoftan? :)

2009-09-19 @ 21:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0