i miss you daddy

Hallådär sötnosar!
Nu är jag hemma. Jag och Malin kom hem för ett litet tag sen från plugget. Vi hade idrott som sista lektion och vi sprang 1OO meter och det gick kanon bra för mig. Vi ska snart bege oss hem till Malin och plugga lite på spanska, matte och so. Så jag kommer förmodligen inte att blogga förens jag har kommit hem från henne. Och pappa om du läser det här nu så ska du veta att jag saknar dig och vill att du ska komma hem nu. Det känns jätte tomt utan dig här.. Saknar att prata med dig. KOM HEM NU!






Kommentarer
Postat av: cecilia

Amen fan va snygg jag va då -.- <3

2009-09-10 @ 18:15:21
Postat av: evelina

UUUUUUU! sofia ta bort den översta bilden, ifall på mig! ser ut som ett fetto barn! ;@ <3

2009-09-10 @ 18:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0