mycket som händer nu

Hej på er allesammans!
Vilka jäkla dag! Allting har gått så otroligt fort. Vaknade imorse av att Nino ringde och väckte mig vid 06.30 men jag somnade om och vaknade sedan runt 07.00 tiden. Klädde på mig och och struntade i att sminka mig vilket var otroligt skönt! Kom sedan till skolan och gjorde ett engelska förhör och det gick galant om man uttrycker sig på Malins sätt. Haha. Sen har vi gjort ett svenska test och alla andra lektionerna har rullat iväg med en jäkla fart. Men just nu är jag med Malin och vi är barnvakt åt min syster och senare kommer Nino och gör oss sällskap,wiie!

Idag fick jag också veta att en gammal barndomsvän till mig är bisexuell. Det var modigt gjort att berätta det för alla. Jag tycker att du är stark som vågar stå för det. Jag nämner inga namn för ingen av er vet vem det är iallafall så det är inte viktigt. Men han hade iallafall tydligen berättat det för hela klassen förut och det var typ bara jag och Malin som inte visste om det så jag blev först lite chockad. Men du ska veta att jag stöttar dig om du behöver det!

Imorgon ska jag sova hos Nathalie eftersom att vi ska åka och titta på folkrace på lördag. Hennes brorsa ska köra och det ska bli riktigt kul att få se. Sen kommer vi troligen att sova hos hennes pappa som bor alldeles intill högstabanan där de ska köra så det blir kanon. Nu tänkte jag vara lite social med Mallan ballan. Uppdaterar lite senare ikväll. Ha det gött nu. Puss och kram!


Tack Malin för att du alltid har funnits där för mig. Du är guld värd!

Kommentarer
Postat av: linda

måste bara fråga dig om Nino heter Nino på riktigt eller om det bara är ett smeknamn, & måste också passa på att säga att ni är super söta tillsammans!

2009-09-03 @ 20:12:28
URL: http://lnn.blogg.se/
Postat av: Malin

Älskar dig gumman! <3

2009-09-03 @ 20:26:31
Postat av: kim

Är det kim som är bisexuell?

2009-09-04 @ 17:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0