happy birthday..

Tjingeling! Gud vad min mage känns.. full! Två kalas på en dag. Idag vaknade jag runt 06.00 tiden hemma hos Nino av att jag hade världens hosta. Kändes som att jag höll på att hosta upp båda lungorna. Somnade sedan om och vaknade vid 09.00. Vi gjorde oss i ordning och sedan kom Ninos släkt vid 11.00. Alla var jätte trevliga och tro det eller ej men detta var första gången jag träffade hans släkt och vi är ändå vart tillsammans i 11 månader.. Men han har träffat min många gånger. Men alla var jätte trevliga så det gick jätte bra. Efter att ha firat Nicole tog vi tåget hem till mig och grattade min morfar. Åt lite glass och paj och drack kaffe. Nu ska jag snart bege mig mot tungelsta för att möta upp Cecilia. Vi ska handla lite mat och gottis till ikväll. Så jag kommer nog inte att uppdatera mer ikväll. Men jag är tillbaka som vanligt imorgon med lite bilder och så. Ha en super trevlig lördag nu. Puss och kram!


Kvällens Outfit. Enkelt & snyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0