bad update

Hello sunshine's!
Kom nyss ut ur en lång skön varm dusch. Vred upp värmen till max och jäklar vad skönt det var! Har nyligen haft fotbollsträning som gick bra. Känner fortfarande av lite värk i knäna men det är inte så farligt. Ska gå över till knäskydd med plattor och se om det känns bättre än det jag har nu.

Dagen har rullat på allmänt fort. Hade matte-prov på morgonkvisten som gick åt pipan, men det får gå som det går. Orkar inte lägga ner mer energi på saker som man ändå inte får hjälp med, OKEJ? Gick lite längre än till 14.00 eftersom att jag självklart glömde bort att jag skulle ha kurs till 15.00. Typiskt!

Sen följde iallafall Nathalie med mig hem och vi jobbade på vårat NO-arbete och kom faktiskt ganska långt så det känns väldigt skönt. Cred till oss! Nu ska jag kika efter lite andra bloggar och sen ska jag faktiskt krypa ner i sängen och sova. Imorgon ska vi till ungdomsmottagningen, don't know why? Men hör av mig när jag kommer hem. Ha det så bra nu finisar!

Puss&kram fia



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan inte spela fotboll

2010-04-20 @ 13:13:32
Postat av: alize

asså fyfan vad pinsam anonym! barnsligt skrivet...

2010-04-20 @ 16:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0