förkyld och febrig..

Hej bloggen!
Jag sitter nu hemma med näsan ner i te koppen. Jag är så himla förkyld! Näsan rinner, ögonen rinner, hostattacker kommer konstant och jag har kronisk huvudvärk. Idag tänker jag bara ligga hemma och försöka bättra på mig nu till helgen.

Vaknade upp hemma hos älsklingen imorse alldeles ensam. Han åkte till jobbet jätte tidigt imorse och jag vaknade upp vid 08.00 och kunde inte somna om. Satte mig framför tv:n ett tag och sen gick jag och la mig igen när huvudvärken hälsade på... Ne nu ska jag göra lite mer te. Fyfaaan!

Puss&kram fia



En utav de nya tröjorna åkte på idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det ok för dina förääldrar att du dricker? tänker för du har bilder på dig med cider i handen från din pappas 40 års fest osv. jag menar, föräldrar ska ju inte uppmana sina döttrar/söner att dricka.

2010-04-09 @ 13:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0