förkyld som stjutton!

Hallå hallå bloggen!
Jag är så sjukt förkyld. Näsan rinner, ögonen rinner, huvudet dunkar och jag kallsvettas hela tiden! Usch detta känns inte roligt på långa vägar vill jag meddela er. Men idag har vi iallafall haft en toppen dag. Först tog vi skotern ut på Jällsjön och pimplade och åkte lite skoter i skoterleden. Sen grillade vi korv och solade, jag har faktiskt fått lite färg i ansiktet så det är riktigt nice.

Sen när vi kom hem satte vi oss ytterligare i solen och pressade. Vi har också vart på pizzerian och ätit jätte goda pizzor. Lite annorlundare än hemma bara men annars så var de goda. Imorgon ska vi in till Sveg och glutta runt på Dollar's. Det ska bli jätte roligt för de har så sjukt billiga saker där. Vi får se om jag hittar nått fint. Nu ska jag vara lite social med beccis och fortsätta titta på High school musical.

Puss&kram fia













Bilderna från idag (dock finns en massa bilder som ni inte får se)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Röker du? har hört rykten men inte fåttt nåt ärligt svar...

Sv: Låt rykterna gå! Du lär nog få svar på din fråga en vacker dag iallafall.



varför inte bara säga ja eller nej ?

2010-04-05 @ 17:36:26
Postat av: Carro

Jag undrar lite över p-piller eftersom jag själv hade tänkt att börja med det. Men vad gör man hos ungdomsmotagningen för att dom ska skiva ett recept till en? Måste man skriva i massa papper? eller typ undersökas? kan dom göra de sådär på samma dag?

tacksam för ett svar puss!

PS: SUPER BLOGG! as roligt att läsa! :)

2010-04-05 @ 19:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0